Wednesday, June 9, 2010

PISMP PENDIDIKAN KHAS 4 JAN 2010

My beloved friends of PK4 wif ust Zaim.... Celebrating his bufday at BISA




Salam...

Sebenarnya saya pun tak tahu kenapa... tiba2 je rse nak tulis tentang kelas saya ni... Mungkin sebab saya rindukan kawan-kawan saya... Ish, mcm jiwang la pulak rasenya... Bukan, sebenarnya saya rasa macam nak menzahirkan satu rasa terima kasih tak terhingga kepada kawan-kawan saya dalam kelas ni... I do really appreciate the way they understand me ... Allah has given me lots of wonderful friends and they are part of them... Terima kasih kerana membenarkan saya untuk bebas menjadi diri saya sendiri apabila saya berada dalam kelas... Terima kasih kerana tidak melupakan saya bila saya tak masuk kelas dengan mengingatkan saya pada tugasan yang perlu saya siapkan... We have been togather for about 4 semester and there are seven more to go.... Sekejap sahaja masa berlalu.... Nanti bila dah naek sem 5, kita tak akan selalu jumpa (lambat lagi pun sebenarnya tapi nak cakap jugak)... Terima kasih Allah atas nikmat persahabatn tak terhingga yang Kau titipkan buat diriku... Satu ku mohon biarlah persahabatan ini kekal dan abadi selamanya... Mereka banyak mengajarku erti sebuah kehidupan... Mudah-mudahan aku akan terus dapat belajar banyak perkara daripada mereka....


"Ikatlah hati-hati kami dengan limpahan hidayahMU Ya Allah, Moga kami dapat bersahabat lagi disyurga, Jagailah sahabat-sahabatku ini Ya Allah....Peliharakanlah mereka dunia dan akhirat... Kerana aku sangat menyayangi mereka..."


5 comments:

  1. kite ibarat bunge di taman.. mcm2 bunge ade. mcm lah jugak budak kelas kite mcm2 ragam.. tp macam2 tulah yang mengeratkan kite..

    msihk ingatkah saudari pada kata-kata ini

    ReplyDelete
  2. surely i did......... huhu

    ReplyDelete
  3. saye maseh menyimpan album yg umai bg tuh... simpan sampai bile2. hehhehe

    ReplyDelete
  4. simpan ye.. kenapa awa gne blog kelas.. kui3x.. tambah la gambar2 lain dalam tu ea.. suka duka kat cni ea.. tunjuk kt anak2..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails