Pages

Tuesday, October 15, 2013

an answer...

Assalamualaikum....

Ada orang menuntut jawapan nampaknya. Mungkin dia lupa agaknya umai dah pernah bagi jawapan kat dia dulu. Atau mungkin sebab dia ingat umai bergurau kot.

Dia tanya saya, apa pendapat saya tentang dia. Saya bukan orang yang terbaik dalam memerhatikan personaliti seseorang, tetapi kalau dah pernah kenal lima tahun setengah, dah pasti ada sedikit sebanyak tentang diri dia yang kita kenal.

Untuk awak yang menuntut jawapan,

Awak pada masa saya adalah seorang yang sangat gigih berusaha. Selalu bersedia lebih. Hihi. Sangat kagum sebab saya tak mampu nak buat macam tu. Jealous pun ada jugak.

Saat yang paling segar dalam ingatan saya, adalah satu saat yang awak walaupun dalam keadaan yang 'kurang happy' awak lupakan perasaan tu dan terus bersama kawan-kawan satu group untuk satu tugasan kumpulan. Saya nak cakap kat awak sebenarnya, setiap kali saya rasa 'down' saya akan ingat apa yang awak buat tu. Walau dalam keadaan sedih macam mana sekalipun saya still akan buat kerja saya sampai nokhtah yang terakhir. Sebab 'my mind capture that moment' and it still there.

;)

Awak memang cepat terkesan kan. Hihi. Awak selalu cuba untuk control perasaan awak. Tapi kan. Sebenarnya itu bukan bermakna kita tak boleh kawal perasaan. Tapi disebabkan kita dah kenal sangat lama. Masing-masing dah masak dengan perangai masing-masing. Sebab tu kalau ada sesiapa yang moody, kita boleh tahu. Kalau ada yang sedih, kita boleh perasa. Siapa yang sedang fall in love kita dapat hidu. Its just because we know each other well. Very well.

You in 5 words.

Naughty. Responsible. Sensitive. Simple. Caring




2 comments:

  1. untuk umai...
    saya kagum dgn umai. u hve some kind of 'aura'.
    nk jadi mcm umai..tp Allah dah tetapkn setiap org apa adanya. boleh tiru tapi x mungkin sama. hehe.. keep it up! (guess who write this post)

    ReplyDelete
  2. hihi... anonymous la sangat kan za... ngeeee~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails